Pet najbolj pogostih poslovnih idej, ki jih slišim

Kot dolgoletni vodja Ustvarjalnika in mentor mnogim mladim, ki šele začenjajo v poslu, sploh pa zdaj, kot voditelj TV oddaje v kateri spodbujamo Slovenijo, da naredijo prvi podjetniški korak, sem verjetno eden tistih, ki sliši največ poslovnih idej.

Ustvarjalnosti v Sloveniji res ne manjka in vsake toliko slišim kakšno idejo, ki se mi zdi tako dobra, da bi jo – če bi imel čas – z veseljem poskusil izpeljat. A podjetniki na začetku se ne zavedajo, kako zelo malo je ideja vredna in kako velikanska je možnost, da si je isto idejo izmislil že kdo drug.

Ključ do uspeha v poslu je v izvedbi ideje – ne v domiselnosti, da do nje pridemo. Po toliko letih v tem “poslu” se mi zdi prav, da z vami delim seznam najbolj pogostih poslovnih idej, ki so mi jih ljudje vseh starosti povedali. Čisto vsako od njih sem slišal že vsaj 20x – od različnih ljudi, ki so vsi bili prepričani, da so na to pomislili prvi.

  • Naprava, ki bi poskrbela, da se ne zavozljajo slušalke, ko jih prenašamo v žepu
  • Budilka, ki te tako ali drugače učinkovito zbudi
  • Zobna ščetka, ki ima v svojem držalu integrirano zobno pasto
  • Aplikacija, ki bi na tak ali drugačen način uporabniku izboljšala izkoristek svojega časa
  • Aplikacija, prek katere bi lahko plačeval parkirnino v mestu

Nobena od teh idej ni nujno slaba – a dejstvo je, da je za “dobro” idejo potrebno več, kot pa samo opaziti problem – zmagal bo tisti produkt, ki problem rešuje na bistveno boljši način od vseh ostalih, predvsem pa tisti produkt, za katerim stoji pametna ekipa, ki ve kaj dela in se maksimalno angažira za realizacijo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *